Business Process Management (IBM BPM)

BPM kombinira ljude, procese i tehnologiju za unaprjeđivanje učinkovitosti organizacije i povećanja vrijednosti za klijente.

Krajnji cilj BPM-a je potaknuti komunikaciju i uspostaviti optimalne procese u organizaciji. Želite razumjeti kako se trenutno obavlja posao odnosno kako vaša organizacija može učinkovito i djelotvorno raditi u budućnosti?

Comping će kao partner u uvođenju rješenja temeljenih na BPM metodologiji pomoći u:
  • ostvarenju dugoročnih ciljeva vaše organizacije definiranjem BPM strategije,
  • stvaranju BPM roadmapa,
  • provođenju procesa procjene,
  • identifikacije mogućnosti optimizacije,
  • smanjenju organizacijskih troškova,
  • ostvarivanju konkurentskih prednosti.
Preuzmite kontrolu nad svojim poslovnim procesima i primijenite BPM metodologiju za:
  • Vidljivost poslovnih procesa
  • Vlasništvo nad procesom
  • Strateško usklađivanje
  • Mjerenje performansi
  • Upravljanje promjenama u organizaciji

BPM za banke
BPM za osiguravajuće tvrtke
BPM za telekomunikacije
BPM za energetski sektor

IBM Showcase
Analytics_PredictiveCustomerIntelligence_banner_051516

Predictive Customer Intelligence

IBM Predictive Customer Intelligence personalizes the customer experience by making recommendations that are most relevant to each unique customer based on their buying behavior, web activity, social media presence and much more. Using automation, this integrated software solution gathers customer information from multiple internal and external sources and models customer behavior. Scoring then provides you with customized actions you can take to provide the right offer to the right customer at the right time.

Featured Products

Predictive Customer Intelligence

IBM Predictive Customer Intelligence personalizes the customer experience by making recommendations that are most relevant to each unique customer based on their buying behavior, web activity, social media presence and much more. Gain deep, actionable customer insight based on all available data sources. Provide recommendations for targeted engagements with customers at any touch point to increase revenue and customer lifetime value.

http://digitalcontentmarketing.sharedvue.net/sharedvue/iframe?sviresizer=ibm.partnerco.net&svunpublished=true&svpage=analytics_predictive_customer_intelligence