Comping sudjelovao na konferenciji F2 Future of Fintech

U Boutique Cinema u centru Kaptol 14.11.2017. održana je konferencija Future of Fintech u organizaciji Buga i Mreže. Preko 250 gostiju sudjelovalo je u bogatom cjelodnevnom programu koji je obuhvaćao 18 predavanja i prezentacija, dva plenarna (keynote) predavanja i dvije panel diskusije.
Konferenciju je otvorio keynote pod nazivom “Paradigm and promise of blockchain” koje je održao Dimitri de Jonghe, Application Director at BigchainDB, jedan od najvećih stručnjaka za tehnologiju blockchaina u EU.
Comping je na konferenciji sudjelovao s dvije prezentacije;
 
Infosys Finacle, Eamon Egan  “Transformacija na digitalni ekosustav – što će novi bankarski modeli učiniti reinženjeringu poslovanja.

Prezentacija govori o novim trendovima u bankarskoj industriji. 2017. godina donijela je bankarskoj industriji strukturne promjene. Čak i više nego u 2015. - 2016., bankari se bave inovacijama proizvoda a sve u smjeru promjene ponašanja kupaca. Posljednjih godina, odgovori na ove izazove smatraju se najvećim izazovom industrije. Od perspektive inovacija, bankari i mobilnost smatraju važnim inovacijskim područjem za banke - mobilne, online i inovativne inovacije moraju pružiti stvarnu vrijednost klijentima. Bankari surađuju s fin-tech-om u smjeru kreiranja inovacija, novih poslovnih modela i imaju centralno mjesto u prilagodbi zahtjevima potrošača. Finacle se nalazi i na strani klijenta i na strani banke. Pomaže tvrtkama u preobrazbi prema digitalnom bankarstvu, provođenju sveobuhvatne digitalizacije poslovanja ili samo digitalne usluge. Marcus Goldman Sachs pokrenuo je on-line banku na Finacle-u.
 
 
I druga prezentacija tvrtke Salviol koju je održao Ameet Dave-a pod nazivom  Sprječavanje pranja novca (AML) po novom zakonu.
Prema nedavno usvojenom Zakonu o sprječavanju pranja novca i financiranju terorizma, banke i druge financijske institucije će morati preuzeti na sebe znatno veći dio analize sumnjivih transakcija, procjene rizika, provjere politički eksponiranih osoba i poznavanja svojih klijenata (KYC – Know Your Client). Podaci prikupljeni od samih klijenata su dobar temelj, ali nipošto nisu dovoljni za kvalitetnu analizu. Isto vrijedi i za podatke iz internih izvora i registra poreznih obveznika. Analitiku je potrebno proširiti na vanjske izvore, uključujući društvene mreže i Internet. Pri tome će biti nužna pomoć kvalitetne programske podrške nove generacije, što uostalom naglašava i sam Zakon.