Prediktivna analitika

Šire analize, brži rezultati, fleksibilna implemetacija

U poslovanju, prediktivni modeli koriste uzorke pronađene u povijesnim i transakcijskim podacima kako bi omogućili procjenu rizika ali i prilika, vodeći donošenju ispravnih poslovnih odluka.

Prediktivna Analitika omogućava povezivanje podataka iz različitih izvora i kanala distribucije kao što su baze podataka, podaci na webu, bankomati, tekstualni podaci - bilješke iz call centara i poslovnica. Sofisticiranim tehnikama analize poslovnih podataka pomoću IBM SPSS rješenja lako se mogu izvući pouzdani zaključci o trenutnoj situaciji i budućim događajima koji će pomoći organizaciji da donosi pravilne odluke i poduzima učinkovite akcije.

Kombinirajući modele Prediktivne Analitike s poslovnim znanjima organizacije dobiti ćemo uvid u ključna pitanja kao što su:
  • Kako privući nove profitabilne klijente?
  • Kako povećati profitabilnost klijenata?
  • Kako zadržati postojeće klijente?
  • Kako unaprijediti vođenje operacija,održavanje infrastrukture i opreme?
  • Kako maksimizirati učinkovitost kapitala (zaposlenika, procesa, novca)?
  • Kako otkriti i spriječiti prijevare?

Rješenja za banke

Prediktivna Analitika može pomoći kod:
  • Segmentacije klijenata
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanje postojećih klijenata
  • Optimizacije marketinških kampanja
  • Upravljanja rizicima

Rješenja za osiguranja

Prediktivna Analitika može pomoći kod:
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanja postojećih klijenata
  • Analize i optimiziranja postojećih poslovnih procesa
  • Optimizacije marketinških kampanja ciljanjem nisko-rizičnih klijenata
  • Otkrivanja i sprečavanja prijevara

Rješenja za Telekomunikacije

  • Smanjenja churn-a
  • Efektivnijeg ciljanja ponuda klijentima
  • Identifikacije specifičnih proizvoda i usluga koje treba uključiti u ponudu, kampanju, reklamu
  • Optimizacije korisničkih usluga i djelovanja call centra
  • Određivanja uzoraka koji su zajednički prijevarama kako bi se spriječile neovlaštene aktivnosti

Rješenja za retail

  • Segmentacije klijenata
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanje postojećih klijenata
  • Povećanja operativne efikasnosti – spoznaje kako fokusirati svoje resurse kako bi se poboljšali rezultati bez povećanja troškova
  • Razvoj proizvoda – kreirajte kvalitetne i uspješne proizvode pomoću dubinskog razumijevanja preferencija klijenata, potreba tržišta i drugih ključnih faktora

Rješenja za energetski sektor

  • Market basket analiza
  • Od reaktivnog do proaktivnog načina održavanja strojeva, platformi, vozila – predviđanje budućih kvarova
  • Modeli za obnovljive izvore energije
  • Predviđanje buduće potrošnje energije – optimizacija nabave i distribucije, minimizacija cijena
  • Optimizacija rada call centra

IBM Showcase
Analytics_EnterpriseContentManagement_banner_051216

Enterprise Content Management

Enterprise Content Management puts business content to work and allows organizations to realize new value. Collaborating in the cloud, managing records, mitigating risk, capturing documents, improving employee productivity - that???s ECM. These industry-specific solutions can capture, activate, share, and analyze unstructured data to lower costs and risk while improving efficiency. As the volume of content continues to rise, organizations struggle to use it effectively. Seventy-three percent of CEOs are making significant investments in their organizations??? ability to draw meaningful customer insights.

Featured Products

Advanced Case Management

IBM Advanced Case Management can optimize case outcomes and increase customer satisfaction by empowering knowledge workers with a 360-degree view of case information. IBM???s Advanced Case Management (ACM) offerings provide flexible process controls, access to powerful analytics and dashboards, and an array of industry-specific business partner solutions to enable rapid time to value.

IBM Content Manager OnDemand

IBM Content Management and Imaging helps companies meet strict content management requirements to help control content, automate content-related processes and govern how customer data is handled and by whom. These content management tools can turn complex structured and unstructured content into competitive advantage - even as content grows exponentially.

IBM Datacap

IBM® Datacap extracts information from document images for use in enterprise content management (ECM) and line-of-business systems. This software operates as a universal capture portal that transforms various forms of documents entering your organization through multichannel inputs - mobile, MFPs, e-mail and fax. IBM Datacap helps significantly reduce labor and paper costs, deliver meaningful information for better, faster decision making and improve the responsiveness of customer service.

IBM and Box

The IBM and Box partnership brings innovative, secure document collaboration and management to organizations. Senior Application Development Executives can become known as thought leaders in their organizations by bringing forth innovative, secure cloud solutions that meet the needs of both management and end-users for content management and collaboration. IBM and Box solutions provide centralized, secure, cross-platform support coupled with global ECM experience, to scale as the organizations??? needs grow or change.

http://digitalcontentmarketing.sharedvue.net/sharedvue/iframe?sviresizer=ibm.partnerco.net&svunpublished=true&svpage=analytics_ecm