Prediktivna analitika

Šire analize, brži rezultati, fleksibilna implemetacija

U poslovanju, prediktivni modeli koriste uzorke pronađene u povijesnim i transakcijskim podacima kako bi omogućili procjenu rizika ali i prilika, vodeći donošenju ispravnih poslovnih odluka.

Prediktivna Analitika omogućava povezivanje podataka iz različitih izvora i kanala distribucije kao što su baze podataka, podaci na webu, bankomati, tekstualni podaci - bilješke iz call centara i poslovnica. Sofisticiranim tehnikama analize poslovnih podataka pomoću IBM SPSS rješenja lako se mogu izvući pouzdani zaključci o trenutnoj situaciji i budućim događajima koji će pomoći organizaciji da donosi pravilne odluke i poduzima učinkovite akcije.

Kombinirajući modele Prediktivne Analitike s poslovnim znanjima organizacije dobiti ćemo uvid u ključna pitanja kao što su:
  • Kako privući nove profitabilne klijente?
  • Kako povećati profitabilnost klijenata?
  • Kako zadržati postojeće klijente?
  • Kako unaprijediti vođenje operacija,održavanje infrastrukture i opreme?
  • Kako maksimizirati učinkovitost kapitala (zaposlenika, procesa, novca)?
  • Kako otkriti i spriječiti prijevare?

Rješenja za banke

Prediktivna Analitika može pomoći kod:
  • Segmentacije klijenata
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanje postojećih klijenata
  • Optimizacije marketinških kampanja
  • Upravljanja rizicima

Rješenja za osiguranja

Prediktivna Analitika može pomoći kod:
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanja postojećih klijenata
  • Analize i optimiziranja postojećih poslovnih procesa
  • Optimizacije marketinških kampanja ciljanjem nisko-rizičnih klijenata
  • Otkrivanja i sprečavanja prijevara

Rješenja za Telekomunikacije

  • Smanjenja churn-a
  • Efektivnijeg ciljanja ponuda klijentima
  • Identifikacije specifičnih proizvoda i usluga koje treba uključiti u ponudu, kampanju, reklamu
  • Optimizacije korisničkih usluga i djelovanja call centra
  • Određivanja uzoraka koji su zajednički prijevarama kako bi se spriječile neovlaštene aktivnosti

Rješenja za retail

  • Segmentacije klijenata
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanje postojećih klijenata
  • Povećanja operativne efikasnosti – spoznaje kako fokusirati svoje resurse kako bi se poboljšali rezultati bez povećanja troškova
  • Razvoj proizvoda – kreirajte kvalitetne i uspješne proizvode pomoću dubinskog razumijevanja preferencija klijenata, potreba tržišta i drugih ključnih faktora

Rješenja za energetski sektor

  • Market basket analiza
  • Od reaktivnog do proaktivnog načina održavanja strojeva, platformi, vozila – predviđanje budućih kvarova
  • Modeli za obnovljive izvore energije
  • Predviđanje buduće potrošnje energije – optimizacija nabave i distribucije, minimizacija cijena
  • Optimizacija rada call centra

IBM Showcase
IBM Customer Engagement Solutions

IBM Customer Engagement Solutions

Empower marketing, merchandising, sales, and customer service.
In today's always-connected, socially-networked world, customer expectations have never been higher―and customer engagement never so challenging. Winning organizations are meeting the challenge by equipping their front office teams―including marketing, sales and service―with analytics to better understand their customers and clients and automation to dynamically turn that intelligence into meaningful dialogs. IBM Customer Engagement makes this type of personalization possible at scale: across thousands of clients and millions of customers all using multiple devices and channels. IBM Customer Engagement makes customer engagement faster and easier with proven solutions that easily connect to leave no customer-facing team―or customer―behind.

A powerful new approach to customer engagement.
IBM's experience and research with thousands of companies led us to create IBM Customer Engagements to make it easier for all organizations to execute the practices demonstrated by outperforming brands. IBM Customer Engagement brings together leading capabilities from across IBM Enterprise Marketing Management, WebSphere Commerce and IBM Customer Engagement portfolios to make it easier to create and refine a system of customer engagement based on these practices to accelerate the growth of relationships and revenue.

Enrich the ways you engage with each customer.
With rich customer analytics, omni-channel engagement―including full MobileFirst customer engagement―and real time personalization services, IBM Customer Engagement empowers you to:
• Deliver personally relevant and rewarding experiences
• Know each customer in context
• Co-create authentic brand experiences with customers, employees, and partners

Choose solutions by business need, not buzzword.
IBM Customer Engagement solution sets are crafted by business objective, making it easy to find what you need to address your most pressing challenge. IBM Customer Engagement solution sets are flexible, interoperable and extensive, supported by services and solutions of more than 1,200 business partners. IBM Customer Engagement is available in cloud, on premise and hybrid options to protect your security and customer privacy according to your business, location, and industry requirements.
http://digitalcontentmarketing.sharedvue.net/sharedvue/iframe?sviresizer=ibm.partnerco.net&svunpublished=true&svpage=software_enterprisemarketingmgmt