Prediktivna analitika

Šire analize, brži rezultati, fleksibilna implemetacija

U poslovanju, prediktivni modeli koriste uzorke pronađene u povijesnim i transakcijskim podacima kako bi omogućili procjenu rizika ali i prilika, vodeći donošenju ispravnih poslovnih odluka.

Prediktivna Analitika omogućava povezivanje podataka iz različitih izvora i kanala distribucije kao što su baze podataka, podaci na webu, bankomati, tekstualni podaci - bilješke iz call centara i poslovnica. Sofisticiranim tehnikama analize poslovnih podataka pomoću IBM SPSS rješenja lako se mogu izvući pouzdani zaključci o trenutnoj situaciji i budućim događajima koji će pomoći organizaciji da donosi pravilne odluke i poduzima učinkovite akcije.

Kombinirajući modele Prediktivne Analitike s poslovnim znanjima organizacije dobiti ćemo uvid u ključna pitanja kao što su:
  • Kako privući nove profitabilne klijente?
  • Kako povećati profitabilnost klijenata?
  • Kako zadržati postojeće klijente?
  • Kako unaprijediti vođenje operacija,održavanje infrastrukture i opreme?
  • Kako maksimizirati učinkovitost kapitala (zaposlenika, procesa, novca)?
  • Kako otkriti i spriječiti prijevare?

Rješenja za banke

Prediktivna Analitika može pomoći kod:
  • Segmentacije klijenata
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanje postojećih klijenata
  • Optimizacije marketinških kampanja
  • Upravljanja rizicima

Rješenja za osiguranja

Prediktivna Analitika može pomoći kod:
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanja postojećih klijenata
  • Analize i optimiziranja postojećih poslovnih procesa
  • Optimizacije marketinških kampanja ciljanjem nisko-rizičnih klijenata
  • Otkrivanja i sprečavanja prijevara

Rješenja za Telekomunikacije

  • Smanjenja churn-a
  • Efektivnijeg ciljanja ponuda klijentima
  • Identifikacije specifičnih proizvoda i usluga koje treba uključiti u ponudu, kampanju, reklamu
  • Optimizacije korisničkih usluga i djelovanja call centra
  • Određivanja uzoraka koji su zajednički prijevarama kako bi se spriječile neovlaštene aktivnosti

Rješenja za retail

  • Segmentacije klijenata
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanje postojećih klijenata
  • Povećanja operativne efikasnosti – spoznaje kako fokusirati svoje resurse kako bi se poboljšali rezultati bez povećanja troškova
  • Razvoj proizvoda – kreirajte kvalitetne i uspješne proizvode pomoću dubinskog razumijevanja preferencija klijenata, potreba tržišta i drugih ključnih faktora

Rješenja za energetski sektor

  • Market basket analiza
  • Od reaktivnog do proaktivnog načina održavanja strojeva, platformi, vozila – predviđanje budućih kvarova
  • Modeli za obnovljive izvore energije
  • Predviđanje buduće potrošnje energije – optimizacija nabave i distribucije, minimizacija cijena
  • Optimizacija rada call centra

IBM Showcase
B2B_Cloud_Services_banner_12-10-15

B2B Cloud Services

Changing marketplace conditions such as growing complexity, increased customer requirements and lack of visibility have increased the value of effective B2B process automation. Built on a security-rich cloud infrastructure that can better process multiple millions of transactions a day, IBM???s B2B Cloud Solution???s service-oriented architecture gives the solution the agility to adapt to the ever-changing needs of multi-enterprise environments. Results include cost savings, process improvements and a competitive advantage for you.

Featured Products

IBM Sterling B2B Collaboration Network

IBM® Sterling B2B Collaboration Network is a flexible cloud B2B Integration solution providing reliable, secure connectivity and collaboration with customers and business partners. It also delivers unprecedented visibility and control over the business processes shared with outside companies.

Benefits
• Improve responsiveness by supporting any data type or format with over 300,000 pre-connected trading entities
• Boost profit margins by automating business transactions with partners of any size or technical capability
• Optimize B2B performance by improving strategic decision making with real-time end-to-end process visibility.

IBM Multi-Enterprise Relationship Management

Increase operational quality and velocity of partner relationships, while reducing risk

IBM® Multi-Enterprise Relationship Management (MRM) provides an open and extensible system of engagement for optimizing global partner interaction. MRM helps you to manage the supplier relationship from costs to activities and performance. This collaborative, multi-channel infrastructure facilitates more efficient onboarding and effective campaigns through ongoing partner engagement.

Multi-Enterprise Relationship Management promotes:
• Ongoing, dynamic monitoring of supplier activity for greatly improved visibility, resulting in better business insights.
• Optimized business value across your value chain with continual partner engagement.
• More efficient onboarding and campaign management across your partner community.
• Enhanced supplier relationships through collaboration without interaction based on segmentation.
• B2B network scalability through an engagement hub of tools and services for partner interaction.

http://digitalcontentmarketing.sharedvue.net/sharedvue/iframe?sviresizer=ibm.partnerco.net&svunpublished=true&svpage=software_sterlingb2b_cloud