Prediktivna analitika

Šire analize, brži rezultati, fleksibilna implemetacija

U poslovanju, prediktivni modeli koriste uzorke pronađene u povijesnim i transakcijskim podacima kako bi omogućili procjenu rizika ali i prilika, vodeći donošenju ispravnih poslovnih odluka.

Prediktivna Analitika omogućava povezivanje podataka iz različitih izvora i kanala distribucije kao što su baze podataka, podaci na webu, bankomati, tekstualni podaci - bilješke iz call centara i poslovnica. Sofisticiranim tehnikama analize poslovnih podataka pomoću IBM SPSS rješenja lako se mogu izvući pouzdani zaključci o trenutnoj situaciji i budućim događajima koji će pomoći organizaciji da donosi pravilne odluke i poduzima učinkovite akcije.

Kombinirajući modele Prediktivne Analitike s poslovnim znanjima organizacije dobiti ćemo uvid u ključna pitanja kao što su:
  • Kako privući nove profitabilne klijente?
  • Kako povećati profitabilnost klijenata?
  • Kako zadržati postojeće klijente?
  • Kako unaprijediti vođenje operacija,održavanje infrastrukture i opreme?
  • Kako maksimizirati učinkovitost kapitala (zaposlenika, procesa, novca)?
  • Kako otkriti i spriječiti prijevare?

Rješenja za banke

Prediktivna Analitika može pomoći kod:
  • Segmentacije klijenata
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanje postojećih klijenata
  • Optimizacije marketinških kampanja
  • Upravljanja rizicima

Rješenja za osiguranja

Prediktivna Analitika može pomoći kod:
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanja postojećih klijenata
  • Analize i optimiziranja postojećih poslovnih procesa
  • Optimizacije marketinških kampanja ciljanjem nisko-rizičnih klijenata
  • Otkrivanja i sprečavanja prijevara

Rješenja za Telekomunikacije

  • Smanjenja churn-a
  • Efektivnijeg ciljanja ponuda klijentima
  • Identifikacije specifičnih proizvoda i usluga koje treba uključiti u ponudu, kampanju, reklamu
  • Optimizacije korisničkih usluga i djelovanja call centra
  • Određivanja uzoraka koji su zajednički prijevarama kako bi se spriječile neovlaštene aktivnosti

Rješenja za retail

  • Segmentacije klijenata
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanje postojećih klijenata
  • Povećanja operativne efikasnosti – spoznaje kako fokusirati svoje resurse kako bi se poboljšali rezultati bez povećanja troškova
  • Razvoj proizvoda – kreirajte kvalitetne i uspješne proizvode pomoću dubinskog razumijevanja preferencija klijenata, potreba tržišta i drugih ključnih faktora

Rješenja za energetski sektor

  • Market basket analiza
  • Od reaktivnog do proaktivnog načina održavanja strojeva, platformi, vozila – predviđanje budućih kvarova
  • Modeli za obnovljive izvore energije
  • Predviđanje buduće potrošnje energije – optimizacija nabave i distribucije, minimizacija cijena
  • Optimizacija rada call centra

IBM Showcase
Secure_Manage_Endpoints_banner_12-10-15

Endpoint Security

Don???t just identify a vulnerability in seconds. Stop it in its tracks. Lack of visibility and control makes you vulnerable to security breaches and financial loss. The question is no longer if you???ll be breached - but when. IBM BigFix lets you find, fix, and secure endpoints. Fast.

Security products designed to help you

Keeping distributed endpoints safe and compliant

Keeping distributed endpoints safe and compliant

IBM BigFix provides global control and visibility

Combating advanced threats with endpoint security intelligence

Combating advanced threats with endpoint security intelligence

IBM BigFix and IBM Security QRadar solutions enable real-time, closed-loop proactive risk management

Rewriting the rules of patch management

Rewriting the rules of patch management

IBM BIgFix shifts the patching paradaigm

Reducing the cost and complexity of endpoint management

Reducing the cost and complexity of endpoint management

Discover how midsized organizations can improve endpoint security, patch compliance and lifecycle management on a limited budget

Magic Quadrant for Client Management Tools

Magic Quadrant for Client Management Tools

Find out why IBM BigFix is a leader for the fourth year in a row.

Case study:  US Foods

Case study: US Foods

US Foods avoids potential software license penalties with self audit

http://digitalcontentmarketing.sharedvue.net/sharedvue/iframe?sviresizer=ibm.partnerco.net&svunpublished=true&svpage=software_tivoli_Unified Endpoint Management