Prediktivna analitika

Šire analize, brži rezultati, fleksibilna implemetacija

U poslovanju, prediktivni modeli koriste uzorke pronađene u povijesnim i transakcijskim podacima kako bi omogućili procjenu rizika ali i prilika, vodeći donošenju ispravnih poslovnih odluka.

Prediktivna Analitika omogućava povezivanje podataka iz različitih izvora i kanala distribucije kao što su baze podataka, podaci na webu, bankomati, tekstualni podaci - bilješke iz call centara i poslovnica. Sofisticiranim tehnikama analize poslovnih podataka pomoću IBM SPSS rješenja lako se mogu izvući pouzdani zaključci o trenutnoj situaciji i budućim događajima koji će pomoći organizaciji da donosi pravilne odluke i poduzima učinkovite akcije.

Kombinirajući modele Prediktivne Analitike s poslovnim znanjima organizacije dobiti ćemo uvid u ključna pitanja kao što su:
  • Kako privući nove profitabilne klijente?
  • Kako povećati profitabilnost klijenata?
  • Kako zadržati postojeće klijente?
  • Kako unaprijediti vođenje operacija,održavanje infrastrukture i opreme?
  • Kako maksimizirati učinkovitost kapitala (zaposlenika, procesa, novca)?
  • Kako otkriti i spriječiti prijevare?

Rješenja za banke

Prediktivna Analitika može pomoći kod:
  • Segmentacije klijenata
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanje postojećih klijenata
  • Optimizacije marketinških kampanja
  • Upravljanja rizicima

Rješenja za osiguranja

Prediktivna Analitika može pomoći kod:
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanja postojećih klijenata
  • Analize i optimiziranja postojećih poslovnih procesa
  • Optimizacije marketinških kampanja ciljanjem nisko-rizičnih klijenata
  • Otkrivanja i sprečavanja prijevara

Rješenja za Telekomunikacije

  • Smanjenja churn-a
  • Efektivnijeg ciljanja ponuda klijentima
  • Identifikacije specifičnih proizvoda i usluga koje treba uključiti u ponudu, kampanju, reklamu
  • Optimizacije korisničkih usluga i djelovanja call centra
  • Određivanja uzoraka koji su zajednički prijevarama kako bi se spriječile neovlaštene aktivnosti

Rješenja za retail

  • Segmentacije klijenata
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanje postojećih klijenata
  • Povećanja operativne efikasnosti – spoznaje kako fokusirati svoje resurse kako bi se poboljšali rezultati bez povećanja troškova
  • Razvoj proizvoda – kreirajte kvalitetne i uspješne proizvode pomoću dubinskog razumijevanja preferencija klijenata, potreba tržišta i drugih ključnih faktora

Rješenja za energetski sektor

  • Market basket analiza
  • Od reaktivnog do proaktivnog načina održavanja strojeva, platformi, vozila – predviđanje budućih kvarova
  • Modeli za obnovljive izvore energije
  • Predviđanje buduće potrošnje energije – optimizacija nabave i distribucije, minimizacija cijena
  • Optimizacija rada call centra

IBM Showcase
Hero-Mobile-11-10-2014

Mobile engagement

Engage consumers with powerful mobile app experiences. Make your mobile app the one customers love to use.

Global mobile app revenues are expected to grow to US$76 billion in 2017. To win the battle for mobile mindshare, leaders are investing in new ways to empower consumers to engage on their own terms. Success is gauged by the ability to effectively monetize mobile interactions by deepening customer relationships and orchestrating the customer journey with a powerful mobile engagement platform.

IBM Customer Experience solutions help businesses understand, engage and optimize mobile customer interactions to maximize the moments that matter most with capabilities that include:

• Push notification and mobile campaign management
• Mobile customer experience analytics, and digital analytics
• Intelligent location detection
• Mobile store and commerce

Featured Products

IBM Tealeaf CX

IBM Tealeaf CX Mobile is designed to help to apply the power of IBM's industry-leading Customer Experience Management solutions to your mobile websites, native applications, and hybrid apps, including support for HTML5.

Mobile Push Notification (formally Xtify®)

IBM® Mobile Push Notification, formerly Xtify® Mobile Push Notification, provides mobile app marketing for creating notification campaigns that engage mobile app users at the optimal time and place. You can target communications based on your business rules, current segmentation, customer relationship management (CRM) data and customer behavior including current and historical locations. IBM Mobile Push Notification provides: • Targeted mobile app messaging that delivers timely push notifications to your mobile app users. • Flexible features that help you engage mobile consumers with relevant content, offers and service alerts. • The IBM Xtify platform for integrating push messaging into your Apple iPhone, Apple iPad, Android, Microsoft Windows 8 and BlackBerry apps. • Industry solutions to help you innovate more quickly and make the most of your mobile investment.

http://digitalcontentmarketing.sharedvue.net/sharedvue/iframe?sviresizer=ibm.partnerco.net&svunpublished=true&svpage=Solutions-Mobile-ExperienceOne