Prediktivna analitika

Šire analize, brži rezultati, fleksibilna implemetacija

U poslovanju, prediktivni modeli koriste uzorke pronađene u povijesnim i transakcijskim podacima kako bi omogućili procjenu rizika ali i prilika, vodeći donošenju ispravnih poslovnih odluka.

Prediktivna Analitika omogućava povezivanje podataka iz različitih izvora i kanala distribucije kao što su baze podataka, podaci na webu, bankomati, tekstualni podaci - bilješke iz call centara i poslovnica. Sofisticiranim tehnikama analize poslovnih podataka pomoću IBM SPSS rješenja lako se mogu izvući pouzdani zaključci o trenutnoj situaciji i budućim događajima koji će pomoći organizaciji da donosi pravilne odluke i poduzima učinkovite akcije.

Kombinirajući modele Prediktivne Analitike s poslovnim znanjima organizacije dobiti ćemo uvid u ključna pitanja kao što su:
  • Kako privući nove profitabilne klijente?
  • Kako povećati profitabilnost klijenata?
  • Kako zadržati postojeće klijente?
  • Kako unaprijediti vođenje operacija,održavanje infrastrukture i opreme?
  • Kako maksimizirati učinkovitost kapitala (zaposlenika, procesa, novca)?
  • Kako otkriti i spriječiti prijevare?

Rješenja za banke

Prediktivna Analitika može pomoći kod:
  • Segmentacije klijenata
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanje postojećih klijenata
  • Optimizacije marketinških kampanja
  • Upravljanja rizicima

Rješenja za osiguranja

Prediktivna Analitika može pomoći kod:
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanja postojećih klijenata
  • Analize i optimiziranja postojećih poslovnih procesa
  • Optimizacije marketinških kampanja ciljanjem nisko-rizičnih klijenata
  • Otkrivanja i sprečavanja prijevara

Rješenja za Telekomunikacije

  • Smanjenja churn-a
  • Efektivnijeg ciljanja ponuda klijentima
  • Identifikacije specifičnih proizvoda i usluga koje treba uključiti u ponudu, kampanju, reklamu
  • Optimizacije korisničkih usluga i djelovanja call centra
  • Određivanja uzoraka koji su zajednički prijevarama kako bi se spriječile neovlaštene aktivnosti

Rješenja za retail

  • Segmentacije klijenata
  • Akvizicije novih klijenata
  • Zadržavanje postojećih klijenata
  • Povećanja operativne efikasnosti – spoznaje kako fokusirati svoje resurse kako bi se poboljšali rezultati bez povećanja troškova
  • Razvoj proizvoda – kreirajte kvalitetne i uspješne proizvode pomoću dubinskog razumijevanja preferencija klijenata, potreba tržišta i drugih ključnih faktora

Rješenja za energetski sektor

  • Market basket analiza
  • Od reaktivnog do proaktivnog načina održavanja strojeva, platformi, vozila – predviđanje budućih kvarova
  • Modeli za obnovljive izvore energije
  • Predviđanje buduće potrošnje energije – optimizacija nabave i distribucije, minimizacija cijena
  • Optimizacija rada call centra

IBM Showcase
Business_Process_Management_banner_12-10-15

Featured Solutions

IBM Business Process Manager Advanced

IBM® Business Process Manager Advanced is a unified platform for analyzing and improving business operations through a combination of business process and basic case management, service-oriented architecture (SOA) and business process analytics. It includes Process Server, Process Center and a visual design environment for process, case and integration requirements. It supports process improvement across a spectrum of work patterns, from highly automated, straight-through processing to dynamic unstructured processes.

IBM Business Process Manager Standard

IBM® Business Process Manager Standard is a comprehensive Business Process Management Platform (BPM), providing full visibility and insight to managing business processes. It provides tooling and run time for process design, execution, monitoring and optimization, along with basic system integration support. IBM Business Process Manager Standard is ideal for multi-project improvement programs that focus on workflow and productivity, scaling easily from initial project to enterprise-wide programs.

IBM Business Process Manager Express

IBM® Business Process Manager Express is an affordable entry point for initiating business process management (BPM). It provides an easy-to-use interface with a process execution, monitoring and optimization engine, allowing participants to engage in process improvement activities. Ideal for medium-sized business, IBM Process Manager Express delivers the same capabilities as the standard edition of IBM Business Process Manager.

IBM Business Process Manager on Cloud

IBM® Business Process Manager on Cloud is a subscription-based business process management (BPM) cloud service. It offers visibility and management of business processes, low start up costs and fast return on investment.

http://digitalcontentmarketing.sharedvue.net/sharedvue/iframe?sviresizer=ibm.partnerco.net&svunpublished=true&svpage=Sys_Mid_SM_BPM