Profitabilnost

Većina organizacije donosi ključne odluke bez da ima potpunu vidljivost u sve potrebne informacije koje su potrebne za donošenje najboljih poslovnih odluka. Odjeli financija su preplavljeni sa poslovima administracije, zadacima vezanim uz dobivanje pravih informacija potrebnih kako bi se donijele određene poslovne odluke i pretvaranju tih informacija u određeni format kako bi se zadovoljili zahtjevi regulatora.
 
Sa našim modelom za upravljanje profitabilnošću, financijski direktori će imati mogućnost predvidjeti jaz u performansama organizacije, moći će analizirati trenutne uvjete i moguće alternative. Na temelju dobivenih informacija biti će sposobni za operativno i financijsko upravljanje organizacijom kao i za podešavanje i optimiziranje postignutih rezultata u
odnosu na planove, ciljeve, resurse i troškove.

Comping će, kombinirajući napredne analitičke alate IBM TM1 i IBM SPSS, pomoći da dobijete kompletan uvid i kontrolu te da transformirate vašu organizaciju iz reaktivnog pristupa u pristup “predvidi i djeluj


IBM Showcase
Analytics_PredictiveCustomerIntelligence_banner_051516

Predictive Customer Intelligence

IBM Predictive Customer Intelligence personalizes the customer experience by making recommendations that are most relevant to each unique customer based on their buying behavior, web activity, social media presence and much more. Using automation, this integrated software solution gathers customer information from multiple internal and external sources and models customer behavior. Scoring then provides you with customized actions you can take to provide the right offer to the right customer at the right time.

Featured Products

Predictive Customer Intelligence

IBM Predictive Customer Intelligence personalizes the customer experience by making recommendations that are most relevant to each unique customer based on their buying behavior, web activity, social media presence and much more. Gain deep, actionable customer insight based on all available data sources. Provide recommendations for targeted engagements with customers at any touch point to increase revenue and customer lifetime value.

http://digitalcontentmarketing.sharedvue.net/sharedvue/iframe?sviresizer=ibm.partnerco.net&svunpublished=true&svpage=analytics_predictive_customer_intelligence